LATRUSENG
Kur un kā mūs atrast?
Mājas Inženirtīklu un Tehnikas Servisa Centrs = Tīrs Ūdens un Omulīgs Klimats Komfortablai Dzīvei, kura mums dota vienreiz.
Mājas Inženirtīklu un Tehnikas Servisa Centrs = Tīrs Ūdens un Omulīgs Klimats Komfortablai Dzīvei, kura mums dota vienreiz.
Serviss
Servisa tālrunis 29373142 bez brīvdienām.
Servisa tehniķi varat izsaukt sekojošos veidos:
1. Sūtot SMS uz mobīlo tālruni 29465106, un norādot, adresi, kurināma veidu, katla marku un vēlams modeli, savu kontaktinformāciju. Ja ir kādas sūdzības par katla darbību tad īsuma arī tās.
2. Sūtot E pastu uz info@omulis.lv un norādot, adresi, kurināma veidu, katla marku un vēlams modeli, savu kontaktinformāciju. Ja ir kādas sūdzības par katla darbību tad īsuma arī tās.
 3. Zvanot uz tālruni 29373142
 
PIRMS IZBRAUKT PIE JUMS servisa tehniķis PAZVANĪS un sarunāsiet laikus.
 
 
Ievadam par servisu.
Apkures katlu pareiza uzstādīšana un apkope ir ļoti svarīgs noteikums ilgam tehnikas darbam un perfektai darbībai, pēc to nozīmes.
Nereti gadās, ka katlus uzstāda zemu kvalificēti strādnieki, neievērojot pat elementērus drošības tehnikas nosacījumus katlu apsaistē, nemaz nerunājot par ražotāja tehnisko prasību nodrošināšanu, lai katli labi darbotos. Rezultāts, neapmierināts klients, kas vaino katlu tā nepareizā darbībā, mums ir jābrauc apsekot iespējamās ražotāja nepilnības katlā, un klientam atkal ir jātērē nauda par it kā jau reiz padarītu darbu. Tāpēc katliem dodam garantiju tikai pēc tam, kad to ir palaidis mūsu apmācīts meistars, kura koordinātes varat saņemt piezvanot un pavaicājot mums.
Klientiem piedāvājam veikt mūsu izplatīto produktu garantijas un pēcgarantijas servisu, slēdzot līgumus ar mūsu sadarbības partneriem, kuri ir ražotāja rūpnīcu apmacīti, visā Latvijas teritorijā. Savukārt tehniķus, kas nodarbojas ar apkures tehniku vēlamies aicināt pie sevis uz apmācībām, lai nodrošinātu pilnu servisu klientiem, katlu palaišanā - ieregulēšanā un servisa apkopēs.
Servisa līgumi var būt trīs veidu:
  1. Tehniķa izsaukums pa telefonu, pa pastu vai kā citādi, un viņš veiks vajadzīgos darbus.
  2. Līgums par vienreizēju apkopi, kad vienreiz gadā pie jums ierodas tehniķis iekārtas apkopes veikšanai, iepriekš sazvanot jūs, un vienojoties par laiku.
  3. Pilna servisa līgums, kad vienreiz gadā pie jums ierodas tehniķis, apkopes veikšanai iepriekš sazvanot jūs, un vienojoties par laiku. Šādam līgumam bonusā nāk tehniķa bezmaksas darbs, ja jums ir notikusi ķibele ar iekārtu un ir nepieciešams speciālista darbs un detaļas, detaļas ārpus iekārtas garantijas laika ir par maksu bet ar atlaidēm, jāsedz būs arī sapratīgas transporta izmaksas. Pie kam arī tehniķa ierašanās laiks stundās būs atrunāts.
 
Gāzes, elektrisko un dīzeļdegvielas apkures katlu un degļu serviss un remonts "PROTHERM", „HANSA”, „BENTONE”, „OILON”, „BALTTUR”
Potenciālajiem un esošajiem gāzes katlu īpašniekiem vēlamies atgādināt, pirms laist pie katla meistaru pārliecinieties vai viņam ir apliecība, kas ļauj darboties ar gāzes iekārtām.
Gāzes apkures katliem pie palaišanas ir svarīgi pārbaudīt, gāzes vada pieslēguma hermētiskumu, spiedienu kompensācijas tilpnē, drošības vārsta pareizu novietojumu un darbību, cirkulācijas sūkņa rotora brīvgājienu, kā arī ieregulēt gāzes armatūru atbilstoši karstā ūdens sagatavošanas un apkures nepieciešamajai jaudai un gāzes ieejas spiedienam un veidam. Visi gāzes katli standarta izpildījumā ir paredzēti darbināšanai ar dabas gāzi. Ja ir cits gāzes veids, tad ir nepieciešams nomainīt dīzes un obligāti pārregulēt gāzes armatūras izejas spiedienus. Apkopes laikā pārbauda visu iepriekšminēto, un papildus veic arī nepieciešamo mezglu tīrīšanu un kalibrēšanu, atbilstoši ražotāja rekomendācijām. Katla apkope ne tikai pagarinās iekārtas darba mūžu, bet arī ievērojami samazinās risku, ka katls var apstāties ziemassvētku vakarā, kad termometra stabiņš ir krietni zem nulles.
Šķidrā kurināmā katlu palaišanai tāpat ir jāparbauda drošības elementu pareizs izvietojums apsaistē un to darbība, kā arī jāveic degļa ieregulēšana, ko precīzi var veikt tikai ar speciāla datora palīdzību, ievērojiet, ka ne visiem tehniķiem tas ir pieejams.
Lai uzzinātu sev tuvāko servisa tehniķi par kuru mēs zinām pozitīvas lietas, zvaniet mums pa telefonu 7611627, un mēs iedosim Jums kontaktus.
Šķidrā kurināmā katli ir jāpārregulē pēc katras degvielas papildināšanas reizes, jo mainās degvielas sastāvs, tāpēc tilpnes labāk uzstadīt tādas, lai degviela pietiktu visai sezonai.
 
Cietā kurināmā katlu apkopes un remonts "VIENYBE", „VIGAS”, „ATMOS” un čuguna katli
Potenciālajiem un esošajiem cietā kuriāmā katlu īpašniekiem lūdzam pievērst uzmanību, ka tāpat kā visai citai tehnikai, arī šiem katliem ir nepieciešama apkope vismaz reizi gadā. Arī garantijas laikā, lai garantija pagarinātos uz nākamo gadu, ir nepieciešams veikt apkopi. Meistari kurus mēs esam apmācijuši un pārbaudījuši viņu zināšanas ir tiesīgi uzstādīt šos katlus un dot garantiju, ka sistēma ir samontēta korekti un pasargās katlu no nepareizas un bīstamas darbības, ja katlu ir montējuši citi apkures speciālisti Šie cilvēki ir tiesīgi pārbaudīt sistēmas uzstādīšanas atbilstību ražotāja prasībām, veikt katla pirmo iekurināšanu, un apmācīt lietotāju darbam ar šo iekārtu.
Lai uzzinātu sev tuvāko servisa tehniķi par kuru mēs zinām pozitīvas lietas, zvaniet mums pa telefonu 29373142, un mēs iedosim Jums kontaktus.
 
Ūdensapgādes sistēmu apkopes un remonts.
Kas attiecas uz ūdensapgādes sitēmām, tad arī šeit ir tehnika kura jāuzrauga, un javeic apkopes, piemēram hidroforam vienu reizi 3 mēnešos jāpārbauda, un ja nepieciešams jāpapildina gaisa spiediens, membrānas gaisa pusē.
Karsta ūdens uzsildes boileriem reizi gadā jāveic tilpnes tīrīšana un jāmaina magnija anods, kas tilpni pasargā no korozijas.
 
Daram paši.
Kas attiecas uz cietā kurinamā katlu apkopēm, un ūdensapgādes sistēmu apkopēm, ja jūs esat tehnisks cilvēks, izlasot instrukciju, jūs šos darbus varat veikt arī pats. Mēs neliegsim arī savu padomu ja jūs neizprotat, kā tas darāms. Ta kā droši varat mums zvanīt un noteikti kopējiem spēkiem galā tiksim.
 
 
 
P.S. Ja aizvērsiet durvis visām kļūdām, patiesība paliks aiz durvīm. (R.Tagore)
 
Partneri
© 2006 - 2017, SIA MITSC. Visas tiesības ir aizsargātas.
Izstrādāts studijā web-design.lv